reklama

Otázka sebavedomia

Existujú niektoré ženy len preto aby nám dodali pocit menejcennosti? Povzdychnete si niekedy, ach prečo len nevyzerám tak či onak?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Určite sa Vám už stalo že ste sa v nejaký deň prebudili a cítili sa ako čosi požuvané a vypľuté. S tým istým pocitom som sa pred pár dňami prebudila tiež. Po prvom váhavom pozretí do zrkadla v kúpeľni som našla umelecky vytvarované kruhy pod očami, vrásku ktorá tam ešte včera nebola a hrozivo vyzerajúcu vyrážku povaľujúcu sa akurát na tom najviac viditeľnom mieste. (Ved prečo by sa mala chovávať niekde pod oblečením alebo ofinou ked si môže tróniť priamo uprostred nosa!) Vlasy som si s najväčšou námahou učesala na spôsob mojej susedky s odrastenou trvalou a po piatom prezlečení overalu, priliehavých šiat, topu na ramienka a sukne ktorú som na sebe ešte ani raz nemala rezignovala s tým že si oblečiem to čo som mala aj včera. Rifle a mikinu. Samozrejme týmto som zabila čas určený pre vyvážené raňajky tak som si z chladničky len narýchlo ukradla nápoj na dobré zažívanie aby mi mohlo vytráviť to nič čo som zjedla. A teraz už hor sa do krkolomného behu na vlak do školy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako si tak stojím v prepchatom vlaku a pozerám na dokonalý make-up nádhernej vysokej brunetky, zladenej ako z najnovšej kolekcie Calvina Kleina, s oblečením ktoré akoby presne vedelo čo má zakrývať a naopak šikovne odkrývať vravím si čo do pekla robím zle? Existujú niektoré ženy len pre to aby nám, ostatným smrteľníčkam, dodali pocit menejcennosti?

Dlho som si to myslela milé slečny, dámy, ženy. Ale nie je to tak. Neexistujú krásne a ešte krajšie ženy. Aj ked nám to je každodenne, z každej strany podsúvané a prekladané. Všetko,všetúčko je totiž záležitosť vkusu. Že vás niekto nežerie? Nevadí! Po tom to asi nie je človek pre Vás! A verte tomu, koľko ľudí, toľko chutí. Kým jeden človek z vás bude -na vetvy- iný bude iba nemastno-neslano krútiť pleciami. Osobne som ešte nevidela škaredú ženu aj ked sa mi to snažili nahovoriť všeliakým spôsobom. Neexistuje. Ako hovoria múdri psychológovia, VŠETKO JE V HLAVE. Či už máte na sebe pichľavý sveter po babke alebo róbu na štýl rodáčky z Košíc Noriky M.Ten správny pocit hlbokej spokojnosti, že ste príťažlivá ,že Vám patrí celý svet a že nech sa stane čokoľvek dokážete to vyriešiť ľavou zadnou- ten pocit je niekde hlboooooko uložený vo Vašom vnútri. Je dobré ho odtiaľ vytiahnuť, oprášiť a už nikdy nepustiť späť do hlbín.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako? Bohužiaľ na to musíme prísť každá sama. Neexistuje žiadna univerzálna rada. Skúsme sa snažiť každý deň na sebe nájsť to pekné,výnimočné,verte mi,určite to tam je. A opýtajme sa ľudí okolo čo sa im na nás páči. Verte mi, budete prekvapené koľko toho sa toho nájde :) A potom si to pripomínať každý deň,alebo aspoň dovtedy kým tomu sami uveríme. Pustime si obľúbený song a budme sami sebou. Nebudme všetky na jedno kopyto. To že sme každý iný je predsa na tomto svete najlepšie nie? :-)

Mária Sokolová

Mária Sokolová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka, občianka, cudzinka, priateľka, sestra, dcéra a dúfam že čoskoro budúca veterinárka.V prvom rade som však žena ako vy ostatné.Normálna, inteligentná, ľúbivá...ale častokrát nespokojná, detinská a robiaca naprieky.Občas potvora, občas nepovšimnutá, no vždy aktívne rozmýšľajúca. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu